Chemin 12 Aire sur l'Adour (les Landes)

We are so lucky again, zo zei Kristin gisteravond toen we aankwamen in Aire sur l'Adour. Het blijkt een prachtig stadje te zijn met wel 6.500 inw, na Cahors verrassend de grootste plaats op de route tot nu toe. We logeren in Hotel de la Paix. Een goede tip van Anne uit Moissac zo blijkt. 'Gewoon doen, lekker oud en gammel, maar Maryse is zoo aardig', zei ze.

En wij krijgen een hele grote kamer, ideaal voor onze geplande rustdag hier. Die is nodig voor ons allebei. Ik heb weer last van mijn achillespezen en Kirstin van haar schenen. Een beetje zorgen maak ik me eerlijk gezegd wel. Maryse gaf me een teil met ijs en de tip eens naar meneer de fysio op de hoek te gaan.

En zo zit ik hier in de wachtkamer van Monsieur Van Agt. Tja, zegt ie, één sessie heeft niet zoveel zin. Bovendien moet mijn geweldige blauwe tape (dank aan Hanneke en Linda !) er dan vanaf en dat wil ik liever niet. Mijn super tape is helemaal op en pas over een week heb ik de nieuwe rol die Peter heeft opgestuurd. Hij is hier eenvoudigweg nergens verkrijgbaar, ze hebben er hier nog nooit van gehoord. Meijel blijkt in meerdere opzichten een wereldstad te zijn !

Lees net op de Franse opstartpagina hier:

Pays-Bas : le parti anti-islam de M. Wilders grand vainqueur des législatives

en hoor ook nog dat hij nr 1 is geworden in Limburg; en Harry,als reactie op jouw reactie betreffende de verkiezingen; ik schaam me Limburgse te zijn.

Reacties

Reacties

Wilma D.

Lieve Diny,

De voetjes maar mooi omhoog en vooral rustig aan doen, je komt er wel en anders....
Blijft genoeg moois over om van te genieten ook al loop je niet!
Liefs, Wilma

Frits van de fiets uit Sittard

Dag Diny,
Is het weglaten van de franse tekst al het begin van verder loslaten??
Denk goed aan jezelf, en zorg er dan ook voor(jezelf)
Pelgrimeren is echt een vorm van toegestaan egoisme.
Alleen dan komt alles goed.
Groetjes van bernadette en Frits.

os Rie

Ma chère soeur,

wat betreft het loslaten wat Frits uit Sittard beschrijft daar is natuurlijk wat van te zeggen...........................
Gezond egoïsme bestaat!
En Peter bridgen?????? Kweetnie....................

Liefs van ow jongste zuske

Ozze Lej en Peetje

Hadidiny,

Ik hoop dat de rustdag je goed heeft gedaan ,wel zeer charmand die blauwe tape.
waar zou je zijn zonder die wonder tape uit Meijel,Misschien ook in Meijel Diny luister goed naar je apostel paarden en ben er zuinig op je hebt nog een aardig stukje voor de boeg.
P.S enne echte Böems/v Well guft néét beej.
Wij wensen jou heel veel sterkte en wijsheid.
graag lezen we je verhalen t/m Santiago.
Vanavond spelen le Bleu tegen Uruquay ,genoeg stof
voor de fransen om over te praten.

groet Oet America
hòje Whà

Leo en Peetje

Mam

Lieve Diny,

hier met je Moeder, alles goed met ons. Zoals wij van jou hebben vernomen, is het niet zo goed met jou benen. Dat is wel heel erg, maar niet getreurd. Pap en ik zijn gisteren naar Kevelaer geweest. Maria zal nu wel verder voor je zorgen, daar hebben wij voor gebeden en dat je gezond thuis mag komen. Maar dat zal nog wel even duren.
Vandaag over 14 dagen zitten wij aan het bruiloft feest van Ria en Sjaak. Als het weer ook wat gunstig mag zijn. Het zal best leuk zijn.
Afgelopen zondag zijn we bij Peter geweest. Hij ziet er nog picobello uit, ook in huis hoor.
Evi gaat nu mijn voeten doen (hoeven kappen). En ze typt tevens mijn verhaaltje.

Diny, wij wensen jou heel veel goeds en wandel plezier toe. En dat je bij Jacobus mag aankomen!

Hartelijke groeten en een dikke kus van Pap en Mam.

Pé Philipsen

Tja Diny,

In Meijel hebben 888 mensen op de PVV van Wilders gestemd! Wat bezielt die mensen? Ik vertik het toch om me te schamen voor anderen. De verkiezingsbijeenkomst van de PVV was op de Pier in Scheveningen. Hermetisch afgesloten en beveiligd. Alleen Wilders mocht commentaar geven naar de pers tewijl hij zo voor vrijheid van meningsuiting is. Zien de mensen nou echt niet waar dit naar toe kan gaan?
Ben benieuwd wat voor een coalitie er uit de bus komt.

Goed idee om er maar even afstand van te nemen en wat te wandelen in Frankrijk.

Sterkte met de beentjes,

Astrid

Hola Diny,
Perdón,no haberte escrito antes, es que Anja me ha enviado hoy este sitio de tu viaje a Santiago. Hasta ahora he buscado en "Dinywaarbenje",etc.
Entonces un viaje maravilloso, pero también muy duro.
Ik vind het knap wat je doet. Neem de tijd wanneer het even niet meer lukken wil. Sterkte!

p.s. Ik ben echt aan het zoeken geweest naar je reisverslagen, maar blijkbaar niet goed genoeg. Sorry!

Heel veel groetjes, Astrid

kyon

hallo Diny

wat een leuke verhalen die je mee maakt.
maar dit is minder om te lezen.
je heb al vele mooi dingen mogen zien. en de foto's
zijn ook mooi die je maakt.
hoe gaat nu met de beentjes?

groetjes kyon

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!