Limburg 1 - le Limbourg 1

Wat we al vermoedden is nu werkelijkheid. Onzewandeltochtop La Gomera is verleden tijd. Ryanair heeft alle vluchten geannuleerd. Is het erg ? Och, gegeven de huidige situatie waarop niemand invloed heeft en verdrietige berichten in privé kring zorgen ervoor dat we zonder veel problemen van de nood een deugd maken. Alles is relatief zo blijkt maar weer eens. Zoals een lezer van mijn blog zo treffend reageerde; de mens wikt, de natuur beschikt.

Ik ben in ieder geval thuis gekomen, dat kunnen velen nog niet zeggen.
En zo verwijder ik bij deze het hoofdstukje La Gomera van mijn weblog.

Het is lente, goed weer en Limburg is ook mooi. We gaan lopen en een kleine camino maken in het ‘schoënste schtukske Nederland'. Dat is Zuid-Limburg, mocht je dat nog niet weten. Morgenvroeg vertrekken we naar Roermond en starten daar onze wandeltocht. De eerste nacht zijn we al welkom bij de zusters in het Belgische Maaseik.

Ce que nous avions déjàpressenti estréalité. Notre randonnée sur l'îleLa Gomera, c'est passée. Ryanair a annulé tous les vols. C'est grave? Eh bien, étant donné la situation actuelle sur laquelle personne n'a aucune influence et des nouvelles tristes dans notre cercle d'amis, on fait de nécessité vertu sans grand problème. A nouveau il se démontre que tout est relatif. Comme une lectrice de mon blog réagissait si saisissant; l'homme propose, la nature dispose.

En tout cas je suis bien rentrée, pour bien d'autres ce n'est pas encore le cas.
Et ainsi je retire de mon blog par la présente mon récitsur La Gomera.

C'est le printemps, il fait beau et le Limbourg, notre province, est belle aussi. Nous allons marcher et faire un petit camino dans ‘la plus belle partie' de la Hollande. Ça c'est bienle Limbourg-sud au casque tu ne le savais pas encore. Demain matin nousallons àRoermond où commencera notre marche. La première nuit nous sommes déjà la bienvenueauprès les sœurs dans la ville belge, Maaseik.

Wilma D.

Vertel mij wat, mooier dan Limburg is er niet in Nederland!
Maak er maar 'n fijne tijd van samen deze 2 weken en tot ziens in mei!
Liefs,
Wilma en fam.