Accent Français (Montpellier, Z-Frankrijk)

(Traduction en français plusbas sur la page)

Wink

Voordat ik aan de voettocht naar Santiago begin, verblijf ik eerst drie weken in Montpellier. Op de taalschool Accent Français mag ik me verder bekwamen in de fijne kneepjes vandeFranse taal.Ik heb gekozen voor verblijf in een Frans gezin om de onderdompeling zo compleet mogelijk te maken. Het hedendaagse motto luidt: 'een leven lang leren'.Ben benieuwd of mijn harde schijf dezeFranse 'boost' nog verwerken kan. Overigens dit alles met dank aan het Europees Platform, de EU en de school waar ik werkzaam ben, het Peellandcollege. Ik heb er zin an !

Laughing

Avant de commencer ma randonnée à St. Jacques, je séjournerai trois semaines à Montpellier. A l'école de langue Accent Français je vais pouvoir perfectionner mes connaissances et apprendre plus sur les finesses de la langue. J'ai choisi d'habiter dans une famille afin de compléter l'immersion à fond. La devise actuelle est: ‘apprendre durant toute sa vie'. Je suis curieuse de savoir si mon disque dur peut encore assimiler ce ‘booster' français. D'ailleurs, tout ceci est possible grâce à l'Europees Platform, l'UE et l'école Peellandcollege, dans laquelle je travaille. J'en ai vraiment envie !

Laughing

Reacties

Reacties

Maarten de Jongh

Diny-tje,
Wat een goed idee deze dat we je thuis vanuit de luie stoel kunnen volgen.
Je bent een bikkeltje, maar dat wist je al.
Geniet ervan en hou ons met je reisverslag op de hoogte.
Bonne route et attention aux animaux sauvage qui croissent ton route!
Finalement tu va apprendre le Francais.
A bientòt, gros bises et bon courage ma petite
Maarten

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!